Något att fråga om tjänsterna för en komplett medlem?

Tjänsterna för en komplett medlem produceras av YTK-Föreningen.

OmaYTK

Alla information gällande ditt medlemskap hittar du på bäst sätt i vår etjänst OmaYTK. Via tjänsten skicker du såväl meddelande som ansökningar till oss, betraktar dina betalningsuppgifter, uppdaterar dina kontaktuppgifter och kollar uppgifter om din medlemsavgift.

​​Telefon

Arbetslöshetskassa 02 760 7620 (må - fre 9 - 16)
​​​​​​​Kolla kötiden i kundtjänsten nedan

Vi har skickat nyhetsbrev per e-post i dag den 28.3.2018 felaktigt för några gamla medlemmar som har inte ännu medlemskapet hos YTK.

Vi beklagar den onödige e-posten!

E-post

Dagpenning ärendet:​​​​​​​ asiakaspalvelu@ytk.fi
Medlemskap: jasenpalvelu@ytk.fi
Fakturering: laskutus@ytk.fi

E-post är en oskyddad förbindelse och alltså inte datasäker. Sänd inte personliga uppgifter såsom ansöknigar  eller bilagor till ansökan per e-post. Använd OmaYTK.

Postadress

Allmän arbetslöshetskassa YTK
PL 100
​​​​​​​32201 LOIMAA

Besökadress

Teollisuuskatu 4​​​​​​​
32200 LOIMAA

Kundtjänst är öppet mån - fre 8 - 16

Fax

02 762 4917

Situation i kundtjänsten

Kötiden uppdateras i realtid

Beräknad kötid

Samtal i kön

Svarade samtalen

Obesvarade meddelande

När du ringer oss löner det inte sig att avbryta samtalet, eftersom då förlorar du din plats i kön. Vår kundtjänst behandlar dagligen totalt cirka 1100-1800 samtal, e-postmeddelande och meddelande skickat via OmaYTK. 

Linkki kyselyyn